Нагоду нагадати про себе та свою політичну силу буквально напередодні виборів, та ще й за бюджетний кошт, не міг проґавити голова Дніпропетровської ОДА Олександр Вілкул. І, звичайно, не проґавив, скориставшись безпрограшним способом впливу на дорослих - через дітей, та ще й підкріпивши ефект «ідеєю патріотизму». Та й те: продуктові набори вже "приїлись", "креатив з рукавичками" у стилі Солошенка, або з "валідолом від Ступака" - загрубий, тож потрібно шукати інші методи.
Про плани Олександра Вілкула з радістю сповістила його прес-служба, яка розповсюдила інформацію про 270 тисяч спеціально надрукованих щоденників «Дніпропетровщина - моя рідна земля». Отримають їх на початку навчального року усі учні починаючи з 2 і закінчуючи 11 класом.
Замаскований під енциклопедію агітаційний щоденник, обіцяють розробники і ідейний натхненник - Олександр Вілкул, міститиме у собі цікаві відомості про Дніпропетровську область: історичні події, відомі постаті, сучасні досягнення, рекорди, пам'ятки тощо.
Заступниця Вілкула Марія Пустова вже навіть вручила першій сотні одягнених у блакитні пілотки щасливих дітлахів - учнів 142 школи, щоденники «від Вілкула».