Партія регіонів на Кіровоградщині: адмінресурс на білборди!
Нещодавно Кіровоградщину накрила нова хвиля біло-блакитних білбордів нібито соціального змісту. Але придивившись ближче – впізнаємо рекламні плакати «Гарячої лінії Сергія Ларіна». «Гаряча лінія» – фішка, завдяки якій от уже півтора роки піариться голова обласної організації «ПР» Сергій Ларін. На її популяризацію кинуто ледь не всі засоби масової інформації області. Говорять, що на Кіровоградському ТБ навіть працюють окремі люди, які щодня приїздять з «розборками» від гарячої лінії і тоді винуватцям стає непереливки. А результати такої роботи – щодня в місцевих новинах, пише молодіжний онлайн-журнал «Гречка».
Про ефективність «Гарячої лінії» йдеться у сотнях публікацій. Про неї інформують десятки тисяч листівок, легенди про всесильну "лінію Ларіна” зі знанням справи переповідають всезнаючі бабці коло під’їздів.
Натомість на ділі все не так рівненько. Журналісти «Гречки» провели експеримент, задзвонивши на «Гарячу лінію» восени минулого року, і досі чекають на офіційну відповідь, або хоча б телефонного дзвінка. А скільки таких наївних прохачів ще?
Днями «Гаряча лінія» у візуальному плані набула ще п’ять нових проявів. Відтепер під виглядом соціальної реклами піаритимуть не лише голову обласної «Партії регіонів», а й п’ятьох його однопартійців – ймовірно, кандидатів по п’яти мажоритарних округах на Кіровоградщині.
Найважливіший, традиційно «помаранчевий» округ, дістався «головному чорнобривцю», «штучному інтелекту” та «буккросеру» області Олександру Шаталову. Його зображення всюди – в лікарнях, школах, дитячих садочках, крамницях, громадському транспорті, в міській та районних радах .
Такої реклами за гроші не купиш, а тут, скоріше за все – за кошти громади.
Вже два роки потенційний кандидат і за сумісництвом – заступник голови облради, впроваджує в життя цілу низку PR-проектів, тож його обличчя пізнається. Для певності всі поштові скриньки в обласному центрі цими днями закидали купою макулатури з зображенням ймовірного кандидата та з інформацією про "лінію”.
Наступним «новим обличчям Ларіна» є відомий бізнесмен, народний депутат УкраїниСтаніслав Березкін. Станіслав Семенович не став «міняти коней на переправі» і піариться по тому ж округу, де балатувався від ВО «Батьківщина». Цікаво, як поставляться до подібної «зміни кольору» нові-старі виборці? Для певності округ видозмінено і до нього якимось чином потрапили деякі райони міста Кіровограда, зокрема Балашівка та селище Нове, в яких абсолютно випадково розташовані підприємства ймовірного кандидата.
Олександрійщина, Долинщина та Петрівський район віддані на відкуп місцевим фермерам Кузьменкам. Молодшого нещодавно Сергій Ларін взяв у свої заступники. Тепер все, що раніше було рекламою потенційного кандидата – тепер безкоштовно може розповсюджуватися в кіровоградських ЗМІ . Під виглядом суспільно важливої інформації, висвітленням діяльності обласної влади або просто соціальної реклами.
Вже не перший місяць потенційний кандидат вітає потенційний електорат з усіма важливими святами, відкриває пам’ятники, розповідає діткам про радон. Щоправда, авторитету Кузьменків на Олександрійщині позаздрила б будь-яка партія. Схоже, що причетність до партії влади, з огляду на її багаторічну діяльність, скоріше «мінус» до рейтингу кандидата.
Світловодськ, Онуфріївка, Знам’янка, Олександрівка та Новгородка і їх райони представляє на білбордах Олександр Єдін. Народний депутат України вже не перший рік «обробляє» потенційних виборців в цих краях.
Особливу увагу приділяє Знам’янці. Він і на день залізничника привітає і проблеми городян пообіцяє вирішити. В Світловодську теж був поміченим на багатьох святах. Тут також білборди і рекламні плакати в усіх соціальних закладах.
На заході області в усіх на устах ім’я депутата обласної ради від «ПР» Віталія Грушевського. Кажуть, що він "вибив” попереднього ймовірного кандидата -Андрія Бродського, гендиректора потужного підприємства ВКФ«Велта». Останнього ще взимку розпочали піарити в одній з передвиборчих акцій партії влади – «Стоп-радон». Проте потім припинили і «на сцену» вийшов новий кандидат.
Майбутній кандидат від влади задарює пенсіонерів подарунками, береться вирішити проблеми ледь не кожного населеного пункту по своєму округу. Планомірно намагається втілити у життя гасло самого Віктора Януковича – "Почую кожного!” та Віктора Ющенка – «Не словом, а ділом!»
Ось так вже пару місяців вся Кіровоградщина «на вухах» – все робиться, виконується, покращується… Схоже, що партія влади через посланців планує виконати чимало попередніх передвиборчих обіцянок в максимально стислі кроки – в період передвиборчої агітації.
Все було б добре, якби згадки про ймовірних кандидатів від Партії Регіонів не з’являлись масово під виглядом соціальної реклами. Таке відверте використання адмінресурсу ілюструє дійсні наміри влади і доводить вартість запропонованого Сергієм Ларіниммеморандуму про чесні вибори.
Відповідь на ситуацію з використанням адмінресурсу влада намагається дати в замовних матеріалах в місцевій пресі, опублікувавши 21 червня 2012 року одразу в чотирьох обласних газетах рекламний матеріал: «На зв’язку команда Ларіна». Газети «Діалог», «21-й канал», «Народне слово», «Україна центр» опублікували матеріал Ніни Чкалової, в якому йдеться про те, що для більшої оперативності вирішення проблем жителів Кіровоградщини долучаються вищезгадані чиновники та депутати.
Не зрозумілим є одне, чому до найуспішнішого, як стверджує Ніна Чкалова, проекту Голови Кіровоградської ОДА, запросили виключно його однопартійців? Чим гірший за Березкіна скажімо Кальченко, а за Грушевського – Табалов? Виходить, тепер вирішення проблем, яке фінансуватимуть державним коштом, приписуватимуть новим «гарячолінійцям»?